بوشهر - امام جمعه شهر دیر گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی سه‌شنبه‌شب در دیدار مسئولان شهرستان و بخش با خانواده شهید بلال زنگباری، اظهار داشت: نقش خانواده شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار زیاد و تکریم خانواده شهدا وظیفه ای همگانی است.

وی با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا، افزود: تجلیل از شهدا و خانواده آنان موجب بقای انقلاب اسلامی است زیرا این عزیزان در برپایی نظام اسلامی از همه هستی خود گذشتند و موجب پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط کاخ های ظلم شدند.

حسینی با بیان اینکه تجلیل از شهدا و خانواده های آنان کمترین ادای دین مردم و مسئولان است، اضافه کرد: با ادامه راه شهدا و پاسداری از ارزش های اسلامی در مسیر و خط آنان گام برداریم.

امام جمعه شهر دیر ادامه داد: شهید بلال زنگباری اولین شهید این منطقه است که باعث حضور و دلگرمی جوانان برای حضور در عرصه دفاع مقدس شد و الگویی برای مردم و مجاهدان و رزمندگان اسلام بود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان دیر نیز گفت: حضور در بین خانواده های شهدا که اسوه های صبر و مقاومت هستند موجب ایجاد انگیزه در اقشار مختلف بویژه مدیران اجرایی می‌شود و در مناسبت‌ها و برنامه‌های سالیانه قرار دارد.

داریوش محمدی افزود: دیدار از خانواده‌های شهدا و حضور در بین این عزیزان شاید کمترین توقع و خواسته آنان است اما همه نیازمند ارتباط با آنان هستیم.

در این دیدار با تجلیل از ایثار خانواده شهید بلال زنگباری، هدیه ای به رسم یادبود تقدیم مادر شهید شد.