کرج – مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز کرج از اجرای عملیات بازکاشت در باغ سیب مهرشهر کرج خبر داد.

محمدرضا زین العابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته طرح بازکاشت درختان در باغ سیب مهرشهر کرج در دو فاز مجزا اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته در ۸۵ هکتار از باغ عملیات بازکاشت اجرا شد، گفت: در سال جاری نیز فاز سوم این طرح در حال اجرا است.

زین العابدینی با تاکید بر اینکه فاز سوم عملیات بازکاشت در ۹۵ هکتار از باغ سیب مهرشهر اجرا می شود، گفت: در همه جای دنیا درختان میوه پس از ۲۵ سال بازکاشت می شوند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج تاکید کرد: در حال حاضر کُنده های خشک باغ در حال بریده شدن است و پیش از اجرای این طرح با نصب بنر در شهر این موضوع به اطلاع شهروندان رسیده است.

وی گفت: به حساسیت شهروندان در خصوص حفظ فضای سبز احترام می گذاریم.

زین العابدینی با اشاره به اینکه کُنده ها و درختان خشک شده که بریده شده اند مجوز کمیسیون ماده هفت را دارند، گفت: عملیات بازکاشت با همکاری گروه گیاه پزشکی دانشکده پردیس کشاورزی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج ضمن تاکید بر احیای باغ سیب، گفت: معتقدیم باغ به وسیله حساسیت شهروندان احیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی کاربران شبکه های اجتماعی عکس هایی از بریده شدن درختان باغ سیب مهرشهر منتشر کردند و به دنبال این خبر حساسیت عمومی شهروندان در قبال احیای باغ سیب بالا گرفت.