احسان حلمی مدیر مجموعه شبکه های هدهد طی نشستی با نوجوان از آنها خواست برای این شبکه طرح ها و ایده های خود را ارایه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هم اندیشی مدیر مجموعه شبکه های هدهد با نوجوانان و جوانان فعال در عرصه هنر و رسانه و تعدادی از بازیگران کودک و نوجوان، شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ برگزار شد.

در این دیدار که نوجوانان فعال در حوزه رسانه حضور داشتند، به بیان دغدغه های قشر کودک و نوجوان پرداخته شد.

احسان حلمی مدیر مجموعه شبکه های هدهد، در این جلسه عنوان کرد: برگزاری چنین جلساتی نیاز امروز جامعه و مدیران مرتبط با حوزه کودک و نوجوان است و قطعا نیاز امروز شبکه هدهد استفاده از انتقادات و پیشنهادات قشر کودک و نوجوان است.

وی افزود: نزدیک ۲ سال است که به طور ویژه و مرتب میزبان کودکان و نوجوانان فعال سراسر کشور در شبکه هدهد هستیم و از آنان دعوت می کنیم که صرفا شنونده سخنان ارزشمندشان باشیم و از نظرات این قشر برای ارتقا آثار استفاده کنیم.

حلمی درباره برنامه جدید شبکه هدهد که مدتی است روی آنتن رفته نیز گفت: برنامه «شما و هدهد» که کاملا یک برنامه مخاطب محور است، با گذشت چندین هفته از زمان شروع پخشش، با استقبال بی نظیر مخاطبان همراه شده و به دلیل این اسقبال احتمالا به زودی زمان این برنامه افزایش می یابد.

وی در پایان این نشست اظهار کرد: هرجا در شبکه هدهد به قشر جوان و نوجوان اعتماد کردیم، ضرر ندیدیم ضمن اینکه نشاط و لذت بیشتری در آن امور مشاهده کردیم. ازهمه شما دعوت می کنم که خودتان ایده بدهید، طرح بنویسید و در هدهد برای هم سن و سال های خودتان برنامه بسازید زیرا در شبکه هدهد روی همه کودکان و نوجوانان باز است.

در این جلسه مشورتی که برخلاف برنامه ریزی قبلی، بیش از ۶ ساعت به طول انجامید، نوجوانان به بیان مسائل و دیدگاه های خود پرداختند و به مباحثی مثل تفریح، مسائل جنسی، آرزوهای کودکان ونوجوانان، زندگینامه افراد موفق و ناموفق، سرود، مسابقات گروهی و... اشاره کردند.