فیروزکوه-رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از کشف ۱۰۰ کیلو گوشت فاسد در یکی از رستوران های این شهرستان و پلمب رستوران خبر داد.

مجتبی کرمانی  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه از شهرستان های گردشگری استان تهران است و مراجعه گردشگران به این شهرستان به خصوص در ایام عید نوروز  بسیار زیاد خواهد بود طرح نظارتی واحدهای واحدهای صنفی و با نگاه ویژه به رستوران ها در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول اظهار داشت:همکاران من در یکی از رستوران های بین راهی شهرستان ۱۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد پیدا کرده و متصدی متخلف رستوران به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کرمانی با بیان این که رستوران مذکور پلمب شده و گوشت های فاسد نیز معدوم گردید ادامه داد:کشف اجزای حرام، گوشت فاسد، نداشتن جواز کسب، نداشتن کارت بهداشت، عرضه گوشت های غیربهداشتی و ذخیره سازی مواد خام غذایی به صورت فله ای از مواردی هستند که در بازرسی های ما در جهت تامین امنیت بهداشتی و غذایی مردم و گردشگران عزیز مورد توجه است.

وی از شهروندان فیروزکوه و گردشگران خواست با مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را از طریق شماره ۷۶۴۴۲۰۰۴ به شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه اطلاع دهند.