شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی مسیر توسعه چهارمحال و بختیاری را هموار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی مسیر توسعه چهارمحال و بختیاری را هموار می کند، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان بسیاری از مشکلات استان را حل می کند.

وی عنوان کرد: کاهش نرخ بیکاری از مهمترین دستاوردهای تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه تاکید کرد: سهمیه تسهیلات اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: با تلاش مسئولان استان و پرداخت تسهیلات به بخش صنعت و بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری شاهد رشد تولید در استان هستیم.

سلیمانی گفت: ایجاد اشتغال و رونق بخش تولید از اولویت های اصلی مسئولان ارشد استان چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی استان به واسطه وجود مشکلات مختلف غیر فعال شده بودند، عنوان کرد: با شناسایی مشکلات و رفع انها هم اکنون شاهد فعال شدن بسیاری از واحدهای صنعتی در این استان هستیم.

کشت گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار می گیرد

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عنوان کرد: توسعه بخش کشاورزی در این استان زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

علی شهریارپور بیان کرد: توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان است.

وی تصریح کرد: کشت گیاهان دارویی در این استان از ظرفیت های مهم اشتغالزا در این استان به شمار می رود که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.