بوشهر - رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با هیئت‌های مذهبی، بیش از ۷۰۰ ویژه‌برنامه سوگواری ایام فاطمیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر عشق و ارادت بسیار زیادی به اهل بیت(علیهم‌السلام) دارند و در مراسم و برنامه‌های مذهبی شاهد حضور گسترده و پرشور مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه اغلب برنامه‌های مذهبی استان بوشهر به صورت مردم‌محور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه، برنامه‌های ریزی مناسبی برای برگزاری مراسم این ایام صورت گرفته است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با هیئت‌های مذهبی، بیش از ۷۰۰ ویژه‌برنامه سوگواری ایام فاطمیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی خواستار همکاری همه ادارات و نهادها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه شد و افزود: از تالارها و رستوران‌ها نیز می‌خواهیم که به حرمت این ایام از برگاری جشن و مراسم شادی در این ایام اجتناب کنند.

نوشادی از برگزاری تجمعات فاطمی به حضور خواهران خبر داد و بیان کرد: برگزاری برنامه تجمعات عزارادان از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در نقاط مختلف استان بوشهر است.

وی از برگزاری مراسم سنج و دمام، سینه‌زنی، زنجیرزنی، روضه خوانی، مداحی، و . . . در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: ترویج سیره فاطمی یک از اهداف برنامه‌های این ایام است که به صورت جدی در دستور کار است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر اضافه کرد: در ایام فاطمیه، نمایشگاه یاس کبود در چند شهرستان برگزار می‌شود و تجمعات فاطمی را در اکثر مراکز شهرستان‌ها خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: سخنرانان و مداحان در باب شخصیت حضرت زهرا(س) و ترویج سیره فاطمی اهتمام داشته باشند.