اهواز - قائم مقام فدراسیون والیبال گفت: در بحث استعدادیابی هم در بخش بانوان و هم مردان خیلی خوب عمل نکرده و از پتانسیل های موجود به خوبی بهره مند نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ضیائی ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت والیبال خوزستان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توفیق حضور در خوزستان را پیدا کردم و سلام رئیس فدراسیون والیبال را به شما ابلاغ می کنم.

وی  با تأکید بر لزوم انجام هدف گذاری عنوان کرد: باید نسبت به اجرایی شدن اهداف و برنامه ریزی ها در هر هیئت ورزشی اهتمام ویژه ای داشت.

قائم مقام فدراسیون والیبال خطاب به رئیس هیئت والیبال خوزستان گفت: باید آنقدر ذهن و دل خود را فراخ کنند که شنوای همه مطالب باشند و به همه افراد حتی مخالفان اجازه حضور بدهد. معمولا از مخالفان بیشتر یاد خواهیم گرفت چرا که موافقان فقط وفق مراد ما صحبت می کنند و هیچ انتقادی برای ساختن به ما نمی دهند.

ضیایی اظهار کرد: دانش و نیروی توانمند در کشور کم نداریم و باید با برنامه ریزی پیش برویم تا در برنامه های خود به موفقیت روزافزون دست پیدا کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش یک پتانسیل بی بدیل است و در استعدادیابی باید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشیم.

قائم مقام فدراسیون والیبال بیان کرد: در بحث استعدادیابی هم در بخش بانوان و هم مردان خیلی خوب عمل نکرده و از پتانسیل های موجود به خوبی بهره مند نشدیم.

ضیایی گفت: خرد جمعی، خلاقیت، نوآوری و اعتقاد به برنامه ریزی باید مورد توجه مدیرهیئت های ورزشی باشد تا بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.