به مناسبت روز شهید، هیئت فرزندان شهدای اسلام با همکاری تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور مراسم معنوی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور ارتباطات؛ به مناسبت روز شهید هیئت فرزندان شهدای اسلام با همکاری تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در آستان  مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش مراسم معنوی تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و همچنین شهدای مظلوم مدافع حرم را برگزار می‌کنند.

به منظور این مناسبت خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان در هجدهمین جلسه هیئت فرزندان شهدای اسلام در آستان مقدس حضرت امامزاده صالح(ع) عاشقانه گرد هم می‌آیند تا تجدید میثاق با شهیدان معزز نموده و یاد آنان را برای همیشه زنده نگه داریم.

قابل ذکر است این مراسم در روز پنجشنبه مورخ ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰ همزمان با هجدهمین جلسه ماهانه این هیئت فرزندان شاهد  و مصادف با روز شهید به صورت مردمی و همگانی برگزار می گردد که بیش از  ۶۰ تشکل شاهد و ایثارگر از سراسر کشور از ایثارگران عاشقان شهدا و مردم عزیز جهت برگزاری این مراسم حضور و همکاری دارند.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان یکی از تشکل‌های ایثارگری ضمن دعوت از اعضاء خویش از تمامی خانواده های معظم شهداء و مردم شهید پرور دعوت بعمل می آورد تا با حضور خویش در این مراسم معنوی در هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم، خادمین خود را همراهی کنند.