کرمانشاه- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هیچ مشکلی از مرحله تأمین تا مصرف کالا در استان کرمانشاه وجود ندارد.

عباس سجادی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در بحث تنظیم بازار، کار نظارت به صورت جدی با مشارکت دستگاههای دیگر انجام می‌شود و ۱۳۰ بازرس کار نظارت بر بازار را به طور مستمر انجام می‌دهند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی متولی تنظیم بازار محصولات کشاورزی و لبنی است، گفت: ۳۰ بازرس نامحسوس بازار را رصد می‌کنند.

سجادی راد با تأکید بر اینکه هیچگونه مشکلی از نظر تامین و وجود کالا از مرحله تأمین تا مصرف در استان کرمانشاه وجود ندارد، افزود: هیچ نارسایی در تأمین کالا وجود ندارد.

وی با اشاره به انتقادات و شکایات شهروندان از نوسانات قیمت در بازار بیان کرد: بازرسان ما در گروه های دو الی سه نفره به صورت روزانه بازار را رصد می‌کنند و ۱۰ گشت نظارتی مشترک نیز داریم.

سجادی راد با اشاره به اینکه ۴۷۰۰ مورد گزارش مردمی در بحث تخلفات در بازار دریافت شده، اظهار کرد: بر اساس آنالیزی که از ۱۱۰ قلم کالا انجام می شود نرخ های کرمانشاه همیشه پایین تر از متوسط کشوری است.