تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت به جنگ مکتب اسلامی آمده و فرهنگ عفاف و حجاب را نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن و روز مادر با اشاره به این نکته که ظرفیت های عظیمی در میان بانوان و زنان کشور وجود دارد، اظهار داشت: در گذشته میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) تحت تأثیر هفته زن قرار داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: نباید از شخصیت حضرت زهرا(س) غافل شویم و ایام میلاد باسعادت بی بی دو عالم، بهترین زمان و فرصت برای بیان فضیلت های حضرت فاطمه(س) است.

تقدیر از مادران و همسران شهدا در مساجد استان تهران انجام شود

وی با اشاره به قرار گرفتن روز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام پایانی سال ۹۵ ادامه داد: اگرچه روز میلاد حضرت فاطمه(س) مقارن با ۲۹ اسفند شده است اما باید از همه ظرفیت های موجود برای بزرگداشت این روز بزرگ استفاده کرد.

محمودی اضافه کرد: برگزاری برنامه های محوری در ادارات و نهادهای مختلف، تجلیل از کارکنان زن هم نام با حضرت زهرا(س)، تقدیر از مادران، همسران و دختران شهدا در مساجد و پایگاه های بسیج، تجلیل از نوزادان و کودکان کارمندانی که دختران هم نام حضرت فاطمه(س) و پسران هم نام امام راحل(روح الله) دارند، برپایی ایستگاه های فرهنگی و توزیع بروشور و اقلام تبلیغی و فضاسازی و تبلیغات شهری از جمله اقداماتی است که می تواند در این ایام با جدیت دنبال شود.

دشمن فرهنگ عفاف و حجاب را نشانه رفته است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برخی از برنامه هایی که باید در ایام هفته زن و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرایی شود، گفت: استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و برپایی خیمه های معرفت در امامزادگان واجب التعظیم، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان محجبه و برپایی مراسم در تمامی مساجد به ویژه مساجدی که هم نام حضرت فاطمه زهرا(س) هستند و شناسایی زنان موفق و تأثیرگذار در عرصه های دینی و ارزشی می تواند در این ایام در دستور کار قرار داشته باشد.

وی متذکر شد: امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت به جنگ مکتب اسلامی آمده و فرهنگ عفاف و حجاب را نشانه رفته است و باید در ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ظرفیت های موجود برای تعمیق فرهنگ فاطمی در میان آینده سازان ایران اسلامی بویژه دختران و بانوان استفاده کرد.

ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت حضرت زهرا(س) ضروری است

محمودی با اشاره به ضرورت برگزاری یک برنامه محوری همزمان با روز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) در پایتخت گفت: برگزاری همایشی با عنوان زنان و بانوان فاطمی در ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) ضروری است و این خلأ در پایتخت احساس می شود و امیدواریم با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و سایر نهادها و ارگان ها، زمینه برگزاری این همایش معنوی فراهم شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ترویج سبک زندگی اسلامی بر مبنای شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) را یک ضرورت دانست و ادامه داد: باید سبک زندگی اسلامی در رسانه های مختلف بویژه رسانه ملی با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) ترویج داده شود.