بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در طول سال ۱۵۰ برنامه در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از فعالیت های سپاه و بسیج به روی آنتن صدا و سیمای مرکز استان می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح اله جمیری صبح چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: صدا و سیما یکی از مراکز بسیار مهم و تعیین کننده در راستای بصیرت افزایی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار جمیری افزود: مجموعه صدا و سیما و بسیج در استان بوشهر یک مجموعه هماهنگ در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و مردم استان ما شاهد این هماهنگی‌ها و همدلی‌ها از طریق پخش تولیدات مختلف شنیداری و دیداری صدا و سیمای بوشهر هستند.

وی استان بوشهر را استانی توصیف کرد که با داشتن مولفه‌های مهم استراتژیکی، مشابهی برای آن در کشور نیست و به همین خاطر مسئولین مرکزیت می بایست در برنامه‌ریزی‌ها این مولفه ها را مد نظر قرار دهند.

سردار جمیری تاکید کرد: اگر رهبر فرزانه انقلاب سه طیف از تهدیدات سخت، امنیتی و نرم را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح می کنند، به طور قطع این سه نوع از تهدیدات به صورت همزمان در استان بوشهر وجود دارد و این مهم رسالت صدا و سیما و سایر دستگاههای فرهنگی و امنیتی را سنگین می کند.  

فرمانده سپاه استان بوشهر تصریح کرد: بسیج صدا و سیما می‌بایست مشکلات و فرصت‌های موجود را شناسایی و احصاء کرده و با تعامل و همفکری بیش از پیش برای آنها در برای ارتقای غنای برنامه‌ها در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام، برنامه ریزی کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز با بیان اینکه تفکر بسیجی حاکم بر کشور، نظام اسلامی را بیمه کرده است، گفت: داشتن این تفکر از وجود ساختار و سازمان مهم‌تر است چرا که این تفکر در تمامی مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش آفرینی می کند.

سید حسین ناظر افزود: بسیج در صدا و سیما، نفش و جایگاه هم افزایی دارد و می تواند باعث توسعه و ترویج فرهنگ بسیج در سطوح مختلف اجتماع باشد.