بوشهر - استاندار بوشهر گفت: با اجرای برنامه‌های تدوین‌شده در عرصه اقتصادی، امسال تحول مهمی در حوزه تولید و اشتغال استان بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر با آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار داشت: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همواره برای حل مشکلات توجه ویژه‌ای دارند.

وی با تقدیر از پیگیری‌های آیت‌الله حسینی بوشهری در حل مشکلات استان بوشهر بیان کرد: اتحاد و همدلی عامل بسیار مهمی در راستای رفع مشکلات استان است و امیدواریم شاهد تداوم این همدلی و اتحاد باشیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش ویژه‌ای برای توسعه اشتغال در استان بوشهر داریم و طرح‌های مهمی در سطح شهرها و روستاهای استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تدوین ظرفیت‌های اشتغال مناطق شهری و روستایی استان بوشهر بیان کرد: با اجرای برنامه‌های تدوین‌شده در عرصه اقتصادی، امسال تحول مهمی در حوزه تولید و اشتغال استان بوشهر ایجاد می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه در سال گذشته بحران‌های مختلفی از جمله خشکسالی، کم‌آبی، جاری شدن سیل و طوفان دریایی را در استان بوشهر شاهد بودیم، افزود: جبران خسارت‌های وارد شده در این بخش‌ها به صورت جدی در دستور کار است.

وی از تلاش ویژه برای رفع مشکل آسیب‌دیدگان بندر دیر و طرح موضوع در هیئت دولت خبر داد و گفت: مسئولان ارشد کشور از جمله معاون اول رئیس جمهور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور، نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دو نفر در این حادثه جان باختند و تلاش برای یافتن مفقودان اجتمالی ادامه دارد، تصریح کرد: در حادثه طوفان دریایی در بندر دیر خسارت‌های زیادی به شناورها، منازل و تاسیسات شهری و برخی خودروها وارد شد که این مشکلات در هیئت دولت مطرح می‌شود.