بوشهر - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: در نوروز امسال، ماموریت‌های اورژانس شهرستان جم ۱۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد قاسمی اظهار داشت: مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان جم در نوروز ۹۶، به چهار هزار و ۹۲۶ نفر خدمات بهداشتی درمانی ارایه کردند.

وی افزود: در طرح نوروزی، مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان جم آماده ارائه خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی بوده‌اند که دو هزار و ۹۹۲ نفر به پزشک عمومی مراجعه که بیشترین آمار مراجعه را به خود اختصاص داده است.

قاسمی افزود: در این بازه زمانی، تعداد ۱۳۹ نفر از خدمات دندانپزشکی بهره برده و ۵۳۷ نفر توسط آزمایشگاه‌های مراکز جم و ریز پذیرش و خدمات موردنیاز خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم عنوان داشت: خدماتی از قبیل تزریقات و پانسمان، واکسیناسیون، موارد طغیان نیز از دیگر خدمات ارایه شده توسط مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان جم در نوروز ۹۶ بوده است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم نیز عنوان داشت: مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم در نوروز ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است.

اصغر نوروز زاده اظهار داشت: تعداد کل مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان در نوروز امسال ۶۷ مورد بوده است و این در حالی است که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۵۸ مورد بوده که حاکی از افزایش ۱۶ درصدی حوادث در شهرستان است.