رئیس دانشگاه آزاد گفت: با توسعه فعالیت های دانش بنیانی درحال برنامه ریزی برای تحقق شعار سال هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده ظهر امروز در نشست هماهنگی و پایش امور استانهای دانشگاه آزاد در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ دستورالعملی در این دانشگاه ابلاغ نمی شود مگر اینکه در جلسات پایش و یا شورای مرآت دانشگاه در خصوص آن بررسی و تصمیم گیری صورت گرفته باشد.

وی افزود: دهمین جلسه پایش امور استانهای دانشگاه آزاد با محوریت نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است برگزار خواهد شد و در این جلسه در خصوص موضوعات دانش بنیانی، تولید و اقتصاد دانشگاه صحبت می شود.

میرزاده اظهار داشت: دانشگاه آزاد طی سه سال و نیم گذشته، فعالیت های مختلفی در حوزه اقتصاد دانش بنیان انجام داده است، به نحوی که این دانشگاه دارای ۱۱۳ مرکز رشد، ۱۱۳۱ شرکت دانش بنیان هسته و واحد فن آور است.

رئیس دانشگاه آزاد اضافه کرد: همچنین این دانشگاه دارای ۱۱۰۹ محصول دانش بنیان است که این تدابیر زمینه تحقق شعار سال را در دانشگاه فراهم می کند.

وی عنوان کرد: وابستگی به شهریه در این دانشگاه باید به ۶۰درصد برسد در حالی که در سال ۹۲ وابستگی به شهریه این دانشگاه ۱۰۰ درصد و اکنون ۸۴ درصد است.

میرزاده خاطرنشان کرد: سهم پژوهش از بودجه این دانشگاه به ۱۵ درصد رسیده که برنامه داریم تا سال ۹۹ این میزان به ۴۰ درصد برسد.