رادیو صبا درروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با برنامه های شاد و مفرح همراه مخاطبان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «صباهنگ» روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه به مناسبت ولادت  باسعادت حضرت علی (ع)  و روز پدر با اشعار، مطالب و ترانه های شاد و مرتبط با مخاطبان همدل و همراه می شود.

در این برنامه تلفن های مخاطبان به همراه ترانه‌های درخواستی آنان نیز پخش می شود.

«صباهنگ» برنامه ای از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا به تهیه کنندگی معصومه جدلی در روز ولادت مولای متقیان در ساعت ۱۰ به مدت یک‎ساعت روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز لحظه های شاد و عیدانه ای را برای شنوندگان رادیو صبافراهم می کند.

در برنامه «صبامک» نیز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)  اشعار، دلنوشته ها و پیامک های ارسالی مخاطبان در وصف آن امام همام و گرامی داشت مقام پدر پخش می شود.

حکایت های آموزنده، لطیفه، موسیقی و ترانه های شاد هم از دیگر بخش های متنوع در این برنامه است.

آیتم ترانه های شاد و عیدانه با اجرای هنرمندان نام آشنای عرصه طنز امیرپارسی، جواد انصافی و رضا بازیار نیز در راستای شادی آفرینی هرچه بیشتر تقدیم مخاطبان خواهد شد. 

در این برنامه مجتبی تیموری نوازندگی و آهنگسازی و محمد جاوید سرودن اشعار صبامک را بر عهده دارند.

«صبامک» برنامه ای از گروه مسابقات و تفریحات رادیوصباست که با تهیه کنندگی و اجرای محمد اوزی (عموصبامکی) و نویسندگی محمد جاوید و دانیال علی‎محمدخان و با گویندگی مهدی بهنام، روح الله طالبی و شیدا زینی روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه در ساعت ۸ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا با شنوندگان همراه است.