قم - رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: آثار هنر دینی طلاب را در قالب نمایشگاه‌هایی در معرض دید عموم مردم قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسنی در دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی اشراق که ظهر یکشنبه در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که هنرهای تجسمی به بلوغ خوبی رسیده است، اظهار داشت: آثار هنر دینی طلاب را در قالب نمایشگاه‌هایی در معرض دید عموم مردم قرار می‌دهیم تا به این وسیله قدمی در جهت تقویت اقتصاد هنر برداشته شود.

وی بیان داشت: لازم است حوزه‌های علمیه و بخش‌ها و سازمان‌های مختلف آن، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری از این ظرفیت هنر دینی طلاب برای زیباسازی ساختمان‌های خود استفاده کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره هنرهای تجسمی در ادامه با اشاره به روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت شهید مرتضی آوینی ابراز کرد: هنر انقلاب اسلامی قائل به دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هایش است و کاری که شهید آوینی نیز در فعالیت‌هایش در طول عمر انجام داد.

وی اضافه کرد: شهید آوینی را می‌توان از مطالعه آثارش شناخت و نه از سخنان کسانی که در دوره زندگانی شهید آوینی حضور داشتند.