بهروز رشاد تهیه کننده و نویسنده «قطار آن شب» بیان کرد که برای آغاز فیلمبرداری این اثر به کارگردانی حمیدرضا قطبی در انتظار کمک بنیاد سینمایی فارابی هستند.

بهروز رشاد تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: بازنویسی نهایی فیلمنامه این فیلم توسط حمیدرضا قطبی به پایان رسیده است و ما فیلمنامه را برای گرفتن تسهیلات به بنیاد سینمایی فارابی فرستاده ایم و برای آغاز فیلمبرداری «قطار آن شب» منتظر کمک این بنیاد هستیم.

وی افزود: ما جلساتی با حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد دبیر سی امین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان و علیرضا تابش مدیرعاملی بنیاد سینمایی فارابی داشتیم که در طی این جلسه ها این افراد از فیلمنامه «قطار آن شب» استقبال کردند و گفتند این فیلمنامه را در شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان بررسی می کنند اما هنوز این اتفاق نیوفتاده است.

رشاد عنوان کرد: بازیگران بومی این «قطار آن شب» انتخاب شده اند و تاکنون حضور عواملی همچون طراح چهره پردازی: فرامرز بادرامپور، تدارکات: شاهرخ ارشادی، عکاس صحنه: بهروز صادقی، موسیقی: ناصر شکرایی، تدوین: حسن حسندوست، صداگذاری و میکس: حسین قاسمی و فیلمبردار: نادر معصومی قطعی شده است.

این تهیه کننده در پایان گفت: بخشی از سرمایه این فیلم توسط خودمان تامین شده و قرار است «قطار آن شب» را در شرکت سینمایی کارن فیلم بسازیم اما برای تامین شدن بخش دیگر سرمایه منتظر کمک بنیاد سینمایی فارابی هستیم.