دانش آموز اردنی شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی گفت: آرزو دارم پزشکی بخوانم و امیدوار هستم با کمک قرآن به این خواسته و آرزویم برسم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سندس سعید محمد الصیداوی دانش آموز کلاس نهم است که از کشور اردن در مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی حضور دارد. او که حافظ کل قرآن است از ۷ سالگی حفظ قرآن را شروع کرده و در ۱۱ سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است.

سندس به خبرنگار پانا می گوید: من در یک خانواده قرآنی به دنیا آمدم. در خانواده ما همه حافظ یا قاری قرآن هستند. من در زمینه حفظ و تجوید و احکام از عمه و عموهایم کمک گرفتم که به تدریس مشغول هستند. الان هم یکی از عموهایم به عنوان سرپرست در این سفر مرا همراهی می کند.

او از تجربه خود در خصوص شرکت در مسابقات قرآن می گوید: بارها در مسابقات محلی در کشورم رتبه های اول را کسب کردم. یک بار هم در مسابقات بین المللی شهر خارطوم در سودان شرکت کردم.

این دانش آموز حافظ قرآن درباره تاثیر قرآن در زندگی تحصیلی اش می گوید: ابتدا که می‌خواستم به حفظ تمام قرآن بپردازم دوستانم مرا برحذر میداشتند چون فکر می کردند به درس هایم لطمه می زند اما من همزمان که قرآن را حفظ می کردم نمراتم حتی بالاتر رفت و به ۹۹ و ۱۰۰ رسید.

وی ادامه داد: الان هم کلاس نهم هستم و آرزو دارم پزشکی بخوانم و امیدوار هستم با کمک قرآن به این خواسته و آرزویم برسم. میدانم که هرگامی که بامدد قرآن در زندگی برمیدارم مرا به بهترین ها می رساند.

پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن از ۲ تا ۶ اردیبهشت ماه ۹۶ در تهران برگزار خواهد شد