دشتی- فرماندار دشتی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت تغییرات محسوسی در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان رقم زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر دوشنبه در کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از عملکردهای خوب دولت تدبیر و امید در مدت چهار ساله اجرای سیاست‌های نظام سلامت و اجرای طرح تحول نظام سلامت است که آثار و برکات آن در سراسر کشور شاهد هستیم.

وی افزود: در شهرستان دشتی نیز در این مدت اقدامات خوبی در بخش سلامت شاهد هستیم که تغییرات محسوسی در این حوزه در سطح شهرستان رقم خورده است.

مهرجو ادامه داد: اگر زیر ساخت‌های بهداشتی شهرستان تکمیل شود کمک خوبی برای ارتقای سلامت و دسترسی آسان تر مردم به مراکز درمانی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران موضوعات بخش سلامت را جدی‌تر بگیرند، ادامه داد: جلسات شورای سلامت شهرستان با جدی گرفته شود و توجه ویژه ای به آن شود و مصوبات آن نیز لازم اجرا است.

مهرجو با بیان اینکه دبیرخانه کارگروه با همکاری کارشناسان راهکارهای تسهیل دراجرای مصوبات را بررسی کنند، گفت: مدیران در راستای رسالت وظایف قانونی خود در جلسات شخصا حضور پیدا کنند.

در پایان مقرر شد شهردار و شورای شهر خورموج در راستای آرامش و آسایش ساکنین محلات و در جهت کاهش آلایندگی در اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری نسبت به انجام وظایف محوله در خصوص صنوف مزاحم از جمله سیلندر پر کنی اقدام لازم به عمل آورند.