کرمانشاه- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: امروز بازی‌دراز خوشحال است و به خاطر حضور این تعداد زائران شهدا به خود می‌بالد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار مسعود قنبری در مراسم افتتاحیه راهیان نور کشور که پس از صعود۲۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز و در محل یادمان شهدای بازی دراز شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: همه ما سرباز ولایتیم.

وی با تقدیر از اکیپ‌های خدمات رسان برای میزبانی شرکت‌کنندگان در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز افزود: امروز بازی‌دراز خوشحال است. چرا که آنزمان که عزیزان ما از نیروهای ارتش تا سپاه و بسیج، در این ارتفاعات سینه را  آماج گلوله‌های دشمنان کردند و این ارتفاعات شاهد جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان عزیز ما بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب تاکید کرد: امروز بازی‌دراز به خودش می‌بالد که این تعداد زائر به احترام شهدای بازی دراز در این ارتفاعات حضور دارند و ما نیز به واسطه این نعمتی که خدا به ما داده است خدا را شاکر و شکرگذار هستیم.

وی اشاره‌ای نیز به افتتاحیه راهیان نور کشور داشت و گفت: امروز افتتاحیه راهیان نور کشور است که تصمیم گرفته شد با سالگرد عملیات بازی دراز کلید بخورد.

سرهنگ قنبری در پایان خاطرنشان کرد: از این بابت هم در استان کرمانشاه و مخصوصا در شهرستان مشهد مظلومان فاتح (سرپل ذهاب) خداوند را بابت این موهبت شاکریم و از مسئولینی که امروز را افتتاحیه راهیان نور قرار دادند تقدیر می‌کنیم.