قم - مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که این تیم بدون ۶ بازیکن اصلی خود باید برابر صبای قم به میدان برود گفت: تیمداری استقلال خوزستان در فصل آینده در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس نعمتی نژاد عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان اظهار داشت: فردا بازی سختی در پیش داریم که این بازی برای صبا بسیار حساس است اما ما با تمام وجود بازی می‌کنیم تا حیثیت بازی جوانمردانه حفظ شود و بدون تردید با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: بازیکنان ما در بازی فردا استرس ندارند و شاید به همین دلیل بهتر و راحت‌تر از صبا بازی کنند زیرا موقعیت کار برای صبا توأم با اضطراب است و از این نظر اوضاع برای ما بهتر خواهد بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما نگران این هستیم که درصد بالایی از دستمزد بازیکنان استقلال خوزستان پرداخت نشده و حتی مشخص نیست سال آینده در لیگ برتر تیمداری کنیم و امسال مشکلات مالی، استقلال خوزستان را آزار داد.

نعمتی نژاد در مورد نتایج خوب تیم استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت:  این اولین تجربه آسیایی ما بود و به داشته‌های فنی خود اعتقاد داشتیم. و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کردیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت‌هایمان ادامه دهیم گرچه مشکلات زیادی داریم.

وی عنوان کرد: ۶ بازیکن ما در بازی فردا در کنار ما نیستند و مصدوم هستند و کادر پزشکی ما در حال تلاش هستند که بتوانند این نفرات را به بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان آسیا برسانند و از نفرات جایگزین به جای آن‌ها برابر صبا استفاده می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: محمد طیبی، دانیال ماهینی، آرش افشین، فرشاد سالاروند، مصطفی ماهی و آلویس نانگ بازیکنان غایب ما در بازی با صبای قم هستند اما تلاش می‌کنیم در بازی با صبا با تمام قوا برای پیروزی بازی کنیم.