سردار سرلشگر دكتر سيد يحيي صفوي فرمانده كل سپاه از گردان عاشورا 329 ناحيه مالك اشتر تهران بزرگ بازديد كرد.

به گزارش خبرگزاري"مهر"، سرلشگر صفوي ضمن بازديد از گردان عاشورا 329 از نزديك با عملكرد اين گردان و مشكلات آن آشنا شد وخطاب به بسيجيان حاضر در اين گردان گفت: بسيجيان مظهر قدرت ايران محسوب مي شوند و آنها بايد با توجه به تهديدات داخلي و خارجي دشمنان بخصوص وجود بزرگترين دشمن نظام اسلامي يعني آمريكا در منطقه هميشه هوشيار و آماده باشند.

وي در ادامه به عمق بخشي بينش سياسي بسيجيان اشاره كرد و افزود: بسيجيان ما بايد با جغرافياي سياسي كشور آشنايي داشته باشند و بدانند در اطرافشان و كشورهاي مختلف در دنيا چه مي گذرد تا آمادگي لازم را براي مقابله با تهديدات اجتماعي دشمنان داشته باشند.

فرمانده كل سپاه در ادامه از زحمات سردار آقا مير فرمانده منطقه مقاومت تهران بزرگ تشكر و قدرداني كرد و گفت: منطقه مقاومت تهران بزرگ با تلاش هاي گسترده توانسته است از نظر كيفي و كمي و از بي 31 منطقه مقاومت در كشور رتبه خوبي را به خود اختصاص دهد.

بنا بر اين گزارش، در ادامه اين بازديد، سردار آقا مير فرمانده منطقه تهران بزرگ با ارائه گزارشي از عملكرد بسيج در شهر تهران گفت: با ياري خداوند در سال 85 شاهد رشد كيفي و كمي بسيج در سطح پايگاه ها و حوزه هاي شهر تهران بوده ايم.