کرمانشاه- استاد حوزه علمیه قم، گفت: مردمان زمان امام عصر(عج) قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیستند، چراکه امامت ایشان را قبول دارند و دغدغه اصلیشان تعجیل در ظهور ایشان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن بزرگ نیمه شعبان به مناسبت میلاد امام زمان (عج)  همراه با ویژه برنامه های متعددی به همت مجموعه ۳۱۳ یار موعود کانون مهدی منتظر در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

رضا فرخشاهی مدیر کانون تخصصی مهدی منتظر(عج) در کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: برگزاری ویژه برنامه هایی با موضوع مهدودیت با هدف آشنایی و معرفت و شناخت امام عصر(عج) است.

وی فعالیت های مجموعه ۳۱۳ یار موعود را در قالب فعالیت های کشوری و بین المللی ذکر کرد و گفت: تاکنون از سوی این مجموعه خدمات ارزشمندی در راستای پرداختن به موضوع مهدودیت صورت گرفته است.

فرخشاهی اضافه کرد: حضور خدام رضوی در دهه کرامت و اجرای ویژه برنامه هایی با حضور آنها از جمله اقدامات ارزنده مجموعه ۳۱۳ یار موعود است که همه ساله با استقبال بسیار خوب مسلمانان شیعه و سنی مواجه می شود.

مدیر کانون تخصصی مهدی منتظر(عج) در کرمانشاه برگزاری همایش بزرگ سادات عظیم الشأن کرمانشاهی را از دیگر برنامه های مجموعه ۳۱۳ یار موعود عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه باید در طول عمر خود خدمتگزار امام عصر(عج) باشیم و برای ظهور ایشان شرایط لازم را فراهم کنیم، افزود: آشنایی با مباحث مهدودیت از جمله اهداف این کانون است.

همچنین حجت الاسلام سید احمد موسوی استاد حوزه علمیه قم نیز در این مراسم با بیان اینکه، فرج امام مهدی(عج) در تمام کائنات تأثیرگذار است، گفت: ردمان زمان امام عصر(عج) قابل مقایسه با هیچ دوره ای نبوده، چراکه امامت ایشان را قبول دارند و منتظر واقعی هستند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آشنایی منتظران واقعی به مسائل دینی و اسلامی، گفت: امام عصر(عج) شوق ظهور دارند و مانع ظهور از طرف ماست.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: باید طوری عمل کنیم که در زمان قیامت به رسول اکرم(صلوات الله علیه) عرض کنیم که ما برای کمک کردن زمان غیبت امام عصر(عج) چه کارهایی را انجام داده ایم.

به گفته وی، دغدغه منتظران واقعی تعجیل در ظهور امام عصر(عج) است و منتظران واقعی مدافع حضرت ولی عصر(عج) هستند و منتظران در دعای عهد تعهد خود را اعلام می کنند.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: امام عصر(عج) آخرین ذخیره امامان است و لشکر صاحب الزمان باید آماده باشد، چراکه امام عصر(عج) خودشان آماده ظهورند.

لازم به ذکر است، در این مراسم، مداحان اهل بیت(ع) به مولودی خوانی پرداختند و چند راس گوسفند نیز برای سلامتی آقا امام زمان (عج) قربانی شد و شرکت کنندگان مهمان سفره نبوی شدند.