آبادان_ سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) خدمات مناسب به آتش نشان های حادثه آتش سوزی رستوران فست فود در آبادان ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، حادثه مهار آتش سوزی در مغازه فست فود فروشی در خیابان منتظری باعث مصدومیت چند آتش نشان شد.

نصرالله حسونی بحرینی در این خصوص اظهار کرد: به آتش نشان های مصدوم حادثه آتش سوزی رستوران فست فود در آبادان که به بیمارستان امام خمینی(ره) اعزام شدند به بهترین نحوه خدمات درمانی ارائه شد.

وی افزود: تمامی مراحل رسیدگی به مصدومین و حتی اعزام آنان به مرکز سوختگی در اهواز توسط این مرکز انجام شد و مابقی مراجعین در بیمارستان امام خمینی(ره) برای ادامه درمان در این بیمارستان بستری شدند و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از بیمارستان مرخص شدند.

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید کرد: همانطور که می دانیم پرسنل اورژانس در مواقع بحران موظف به ارائه خدمات اولیه درمانی بدون هیچ وقفه ای به مراجعین است و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای ادامه درمان با حال عمومی نیاز به تشکیل پرونده برای بیمار می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، پس از اتمام ارائه خدمات درمانی اولیه و خروج حال مراجعین از حالت بحران به دنبال درخواست پرسنل پذیرش از همراهان آتش نشان های مصدوم برای تشکیل پرونده برای ادامه درمان در حالت عمومی، درگیری لفظی میان مدیرعامل آتش نشانی شهرداری آبادان با پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) و برخورد فیزیکی با پرسنل حراست این مرکز رخ داد و پرسنل حراست این مرکز  دچار جرات از ناحیه بینی شد.

بحرینی توضیح داد: طبق قانون در هر مرکز درمانی هر بیماری پس از انجام مراحل تریاژ می بایست تشکیل پرونده پزشکی دهد تا کادر درمانی برای ادامه درمان جهت تهیه مستندات پزشکی و درخواست دارو و ثبت دستورات پزشک معالج اقدام کند و متاسفانه کسانی که منجر به این تنش و ایجاد حواشی شدند از قوانین بی اطلاع هستند.