میامی- امام جمعه میامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اقشار مردم گفت: مهمترین اصل حضور حداکثری در انتخابات است و دشمن بر این مهم توجه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه میامی در مسجد جامع این شهر با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات امروز، ابراز داشت: ملتی که در پای صندوق های رای حضور یافتند به نظام جمهوری اسلامی رای داده اند و این انتخابات باید صحنه ای خیره کننده ای برای دشمن باشد و حماسه پرشور و با بصیرت ملت در برابر همه دنیا زبانزد خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اقشار مردم، افزود: مهمترین اصل حضور حداکثری در انتخابات است و دشمن بر حضور مردم توجه دارد و ملت ایران برای نشان دادن دموکراسی دینی باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه ملت ایران برای نشان دادن دموکراسی دینی باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشند، افزود: مردم در انتخابات باید شاد باشند و جشن بگیرند و البته طرفداران کاندیداها و ستادهای انتخاباتی انضباط و قانون مداری را رعایت کنند و پس از انتخابات به یکدیگر کمک کرده و برای تعالی کشور و منطقه خود تلاش کنند.

صفایی پور با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس، گفت: اهمیت آزادسازی خرمشهر به حدی بود که تحلیل گران سیاسی، جنگ ایران و عراق را به قبل و بعد از فتح خرمشهر تقسیم کردند و امام(ره) نیز فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».