اراک- چهار محموله کالای قاچاق توسط پلیس استان مرکزی در شهرستان های شازند، ساوه و آشتیان توقیف شد که در این رابطه چهار نفر دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

به گزارشخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند، گفت: محموله‌ای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال شامل سوزن و رنگ‌های خالکوبی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان شازند کشف شد.

وی افزود: روز گذشته تیمی از ماموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون که از شهری جنوبی به مقصد تهران در حال انتقال یک محموله بود، مظنون شدند و خودرو برای بررسی بیشتر متوقف شد.

جنتی بیان کرد: در بررسی اسناد و مدارک راننده مشخص شد که خودرو حامل بار قاچاق است که در بازرسی از آن، ۴۵۰ کیلوگرم سوزن خالکوبی، ۶۰ دستگاه خالکوبی و مقادیری رنگ و پد روغن فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

وی ارزش محموله توقیف شده را یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت:‌ در این عملیات راننده خودرو دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۲ محموله قاچاق در ساوه

همچنین در عملیات های پلیس در شهرستان های ساوه و آشتیان، سه دستگاه خودروی سواری حامل پتو و البسه قاچاق توقیف شدند.

پرویز اسدی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در یکی از این عملیات ها ماموران پلیس شهرستان ساوه از یک دستگاه خودروی سواری ۴۵۰کیلوگرم پوشاک قاچاق کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه از یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، ۱۷۰ تخته پتوی قاچاق کشف کردند.

توقیف محموله قاچاق در آشتیان

همچنین رضا قائد رحمت، فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: در عملیات پلیس شهرستان آشتیان از یک دستگاه خودروی سواری دو هزار و ۵۰۰ ثوب البسه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان خاطرنشان ساخت: در این عملیات ها سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.