اهواز - عضو کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر و روستا در خوزستان گفت: به علت برخی شرایط پیش آمده، بعید می دانم نتایج انتخابات شورای شهر اهواز امروز اعلام شود.

جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گو با خبرنگار مهر از حضور مجدد هیئت عالی نظارت استان و همچنین هیئت بازرسی در محل ستاد انتخابات شهرستان اهواز از صبح امروز (یکم خرداد) خبرداد و افزود: تاکید ما بر صیانت از آرا پاک مردم و احقاق حق کلیه افرادی است که به روند نتایج انتخابات اعتراض داشته اند.

وی با بیان این مطلب که روند رسیدگی به اعتراضات و تخلفات انتخابات اهواز به دور از هیاهو، فشار و جانبداری در حال انجام است، تصریح کرد: متاسفانه هجمه های روز گذشته برخی رسانه های خبری که توسط تعدادی از افراد تغذیه غلط اطلاعاتی می شداند، اوج کم مهری و نامهربانی در حق هیئت بازرسی است. خوشبختانه برخی افراد مورد اعتراض در این ستاد توسط هیئت عالی نظارت و بازرسی شناسایی و  از ورود به سالن های شمارش و تجمیع آرا منع شدند.

الباجی همچنین به مصوبه دیروز این دو هیئت برای بازشماری و بررسی صورتجلسه های ۶۰ نفر اول اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام شروع شده است و در هرجایی که تخلفی صورت گرفته باشد کل آرا مجدد بازنگری می شود. البته مغایرت در تعدادی از صورتجلسات نیز کشف و تائید شده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره اعلام نهایی نتایج این دوره از انتخابات گفت: روند رسیدگی بسیار دقیق است و هیئت نظارت عالی استان تاکید دارد که کلیه شک و شبهات برطرف شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ابطال انتخابات اهواز صحت دارد یا خیر؟ گفت: در حال بررسی کلیه موارد و راست آزمایی هستیم و تا حصول و جمع بندی نهایی مستلزم کمی زمان است و مطمئن باشید هرجا لازم باشد مر قانون را اعمال می کنیم.

الباجی در ادامه از  کلیه هواداران و نامزدهای انتخابات اهواز خواست که آرامش خود را حفظ کنند و نهایت همکاری داشته باشند.