کرمان - با درخواست پورابراهیمی و موافقت رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا تعدادی از صندوقهای رای برای افزایش اعتماد مردم و معترضین به نحوه برگزاری انتخابات بازشماری می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، در پی اعتراضات گسترده دوطلبین عضویت در شورای شهر و روستا به نحوه برگزاری شمارش آرا در استان کرمان و مراجعات مکرر و مکاتبات کتبی به نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی،  محمدرضا پورابراهیمی در نامه ای به انارکی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان کرمان خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این رابطه اظهار داشت: با توجه به مراجعات مکرر و اعترضات مکرر داوطلبین به نحوه شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات لازم است اقدامی صورت گیرد که موجب اعتماد عمومی بین مردم و داوطلبین شود به نحوی که هیچگونه شک و شبه ای در این خصوص به وجود نیاید.

پورابراهیمی با اشاره به قانع نشدن هیچکدام از داوطلبین معترض به اعلام نتایج انتخابات شورای شهر و روستا ابراز کرد: با توجه به جلسات متعدد و ارجاع اعتراضات مطرح شده به هیئت نظارت بر انتخابات  استان کرمان تنها راه باقی مانده این است که با حضور نماینده معترضین، هیئت اجرایی و نمایندگان مجلس در هر شهرستان بازشماری تعدادی از صندوقها انجام شود تا اعتماد مجدد بین مردم و معترضین حاصل شود.

پورابراهیمی با اشاره به موافقت رئیس هیئت نظارت برانتخابات با درخواست بازشماری تعدادی از صندوقهای رای اعلام کرد: با درخواست اینجانب به  هیئت نظارت و موافقت رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها تعدادی از صندوقهای رای برای افزایش اعتماد مردم و معترضین به نحوه برگزاری انتخابات  بازشماری می شوند.

پورابراهیمی در پایان با اشاره برنامه زمانبدی با اولویت شهر کرمان برای باز شماری صندوق های رای افزود: اولویت بازشماری با شهر کرمان خواهد بود و سایر شهرهای استان کرمان که تقاضای خود را ارجاع دادند بر اساس اولویت انجام خواهد شد.