ورامین- امام جمعه ورامین گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان دهنده وفاداری و علاقه ملت به انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: آماده ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا شویم و به ضیافت الهی رمضان برویم، در ماه رمضان باید به بهترین نحو از میهمانی خدا برای سعادت دنیوی و اخروی بهره ببریم.

وی با تاکید بر استفاده مبلغین و روحانیون از فرصت ماه مبارک رمضان، گفت: روحانیت باید با مردم، برای مردم و در خدمت مردم باشد، روحانیت همواره پشتیبان مردم بوده و هستند و باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ اسلام بهره گیری کنند.

خطیب نماز جمعه ورامین در توضیح این مسئله اضافه کرد: باطن ماه رمضان برای به سعادت رساندن انسان است، رمضان سراسر نور و نورانیت است، در هر ماه رمضان درهای فضای مهمانی و ضیافت خدا به روی ما باز و در ماه بعد دوباره بسته می شود.

محمودی گلپایگانی با بیان این که انتخابات ۲۹ اردیبهشت و حضو گسترده مردم در آن نشان دهنده علاقه این ملت وفادار به انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مردم به ندای ولی فقیه زمان، لبیک گفتند و پای صندوق های رای حاضر شدند، این پیروزی بزرگ که در ۲۹ اردیبهشت ماه رقم خورد، را تبریک عرض کرده و از این ملت همیشه در صحنه تشکر می کنم.

وی ادامه داد: اگر ما به توانایی های نیروهای داخلی ایمان بیاوریم، با این ملت خوب و استثنایی پیشرفت خواهیم کرد و توسعه و بالندگی کشور دور از ذهن نخواهد بود.

امام جمعه ورامین به سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره و خاطرنشان کرد: آزاد سازی خرمشهر حاصل اتحاد مردم، پیروزی از ولایت فقیه و عنایت پروردگار بود که سبب شد رزمندگان اسلام با نیروها و امکانات کم در برابر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند.