اهواز - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: شهدای ما با قرآن مانوس بودند به همین دلیل امروز شرایط مناسبی برای پرداختن به حوزه قرآن وجود دارد. 

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا هاتف شامگاه امروز در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد که در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرایطی که امروز کشور در حوزه قرآن داریم اصلا قابل قیاس با گذشته نیست.

وی افزود: مردم و مسئولان برای گرامیداشت قرآن همت دارند و برای اینکه ارتباط جامعه با قرآن بهتر شود کارهای بزرگی در مساجد و محافل مختلف انجام شده که باید شکرگذار باشیم.

هاتف بیان کرد: در گذشته شرایط فراهم نبود و نگاه به قرآن خاص بود ولی خوشبختانه بعد از انقلاب با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری قرآن در زندگی مردم جاری و ساری شده است.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما هم با قرآن مانوس بودند، بیان کرد: امروز نسل جوان ما جلسات قرآنی بسیاری را با کمک اداراتی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و سپاه برگزار می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: نهادهای مانوس با قرآن در کشور بسیارند و هرچه ارتباط خود را با قرآن بیشتر کنیم زندگی بهتر و پربرکت تری خواهیم داشت.