مدیرروابط عمومی نمایشگاه قرآن گفت: امسال علاوه برتبلیغات شهری و اطلاع رسانی های خارج از محیط نمایشگاه، برنامه ریزی گسترده ای برای اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای داخلی نمایشگاه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به آنکه امسال علاوه بر تبلیغات شهری و اطلاع رسانی هایی که خارج از محیط نمایشگاه توسط رسانه ها انجام شده است برنامه ریزی گسترده ای برای اطلاع رسانی و تبلیغات، در فضای داخلی نمایشگاه و مصلی تهران نیز در نظر گرفته شده است گفت: در بخش اطلاع رسانی نمایشگاه قرآن تمهیدات ویژه ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته ایم. از آن جمله می توان به گروه راهنمایان اشاره کرد که در قالب گروه "از من بپرس" در نمایشگاه فعال هستند.

او در خصوص گروه از من بپرس گفت: این گروه متشکل از ٣٠ راهنماست که بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات مورد نیازشان را از آنها دریافت کنند. همچنین بیش از صدهزار نقشه جهت توزیع در محل برگزاری نمایشگاه قرآن چاپ شده است که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

جعفری در ادامه افزود: یکی دیگر از بخشهای اطلاع رسانی که برای بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در نظر گرفته شده است، رادیو نمایشگاه قرآن است که در این بخش اطلاعات نمایشگاهی به سمع بازدیدکنندگان می رسد و برنامه نشست ها اطلاع رسانی می شود.

به گفته، مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه قرآن، تلفن گویا یکی دیگر از برنامه ها و تمهیداتی است که در این بخش در نظر گرفته شده است و ٥ اپراتور پاسخگوی علاقه مندان به نمایشگاه قرآن خواهند بود. این تلفن گویا در ساعات برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین اللمللی قرآن کریم یعنی از ساعت ١٧ الی ٢٤ خدمات ارائه می دهند و پاسخگو هستند.

او خاطرنشان کرد: مخاطبان می توانند اطلاعاتی از قبیل تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه، غرفه ها، بخشهای مختلف نمایشگاه و اطلاعات کلی درخصوص نحوه برگزاری نمایشگاه را در بخش تلفن گویا کسب کنند.

جعفری در ادامه به امکانات دیجیتال برای اطلاع رسانی نمایشگاه قران اشاره کرد و دراین خصوص گفت: یکی دیگر از امکانات اطلاع رسانی که برای نمایشگاه قرآن در نظر گرفته شده است، استفاده از کانترهای اطلاع رسانی است که نقشه نمایشگاه و اطلاعات بخشهای نمایشگاه به صورت دیجیتال در آن مشخص است به نحوی که بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به این بخش، اطلاعات نمایشگاه را بدون آنکه از کسی کمک بخواهند از طریق LED های موجود کسب کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند