عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در پی حادثه تیراندازی در مجلس، نیروهای امنیتی در حال کنترل و حل موضوع با کمترین آسیب هستند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت امنیتی مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تیراندازی امروز  اظهار داشت: نیروهای امنیتی خیابان های اطراف مجلس را کاملا در کنترل دارند و داخل مجلس هم حضور دارند و به صورت کنترل شده در حال جمع کردن موضوع هستند.

وی افزود: جلسه علنی مجلس حتی برای چند ثانیه هم تعطیل نشده و کار خودش را دنبال می کند و نیروهای حفاظتی و امنیتی هم کار خودشان را می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: تلاش نیروهای امنیتی این است که با کمترین مشکل و آسیب مساله را حل کنند و مهاجمین را هم زنده دستگیر کنند تا ریشه و عوامل پشت صحنه حادثه کشف شود.

حجت‌الاسلام ذوالنور درباره آمار شهدا و مجروحان احتمالی این حادثه گفت: فعلا در این رابطه نمی توان اظهار نظر کرد و باید صبر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از حوالی ساعت ده و نیم صبح امروز و به دنبال تیراندازی سه یا چهار فرد مسلح در ورودی درب شماره یک مجلس، شرایط در بهارستان به حالت امنیتی درآمده است. برخی خبرها از شهادت دو تن از پاسداران حفاظت مجلس شورای اسلامی حکایت دارد.