زنجان- نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: جایگاه اجتماعی و مردمی نیروی انتظامی از لحاظ عملکرد در سطح بسیار رضایت بخشی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی در محفل انس باقرآن کریم فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان داشت: با تلاش شبانه روزی شما، نظم و امنیت در استان برقرار است و بحمدالله جایگاه اجتماعی و مردمی نیروی انتظامی از لحاظ عملکرد در سطح بسیار رضایت بخشی قرار دارد .

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با بیان اینکه جایگاه اجتماعی و مردمی نیروی انتظامی از لحاظ عملکرد در سطح بسیار رضایت بخشی قرار دارد، گفت: امروز مردم سالاری دینی بزرگترین مشخصه انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان  با اعلام اینکه ماه رمضان ، ماه نزول قرآن است خاطر نشان کرد: قرائت قرآن ثواب زیادی دارد و از پیامبر(ص ) و ائمه معصومین (ع ) بیان شده که مهمترین مسئله فهم ، انس و تدبر در قرآن است.

خاتمی با تاکید بر اینکه کامل ترین راه ، راهی است که قرآن مجید دعوت می کند تصریح کرد : رمز موفقیت امام خمینی (ره )، انس با قرآن و تلاش بر اجرای پیام و فرامین قرآنی بوده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان  با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تربیت یافته مکتب آن بزرگوار است، گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) 28 سال است که از نظام و انقلاب اسلامی پاسداری و آن را هدایت و رهبری کرده اند  و در مقابل استکبار و انحرافات ایستاده‌اند و به عنوان جانشین، در مسئولیت خطیر رهبری نشان دادند بیشتر به شخصیت امام و آرمان های امام آشنایی دارند.

 خاتمی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره ) شاگرد مکتب حوزه علمیه و مکتب امام صادق (ع ) بودند اظهار داشت : امام خمینی (ره ) از همه علوم بهره گرفتند و شخصیت چند بعدی داشتند و آنچه شخصیت ایشان را جهانی کرد انقلاب بزرگ اسلامی است.

وی از ویژگی های دیگر امام خمینی (ره ) را مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی بیان و اظهار داشت : انقلاب اسلامی الگو گرفته از هیچ یک از حاکمیت های دنیا نیست.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تاکید کرد : امام خمینی (ره) به نقش مردم تاکید فراوان داشتند و مبارزه خود را با اتکا بر ایمان و مردم شروع کردند و امروز مردم سالاری دینی بزرگترین مشخصه انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه نقش مردم، حفظ میراث بزرگ امام خمینی (ره ) است بیان داشت : امروز همان صلابت، استکبار ستیزی ، عدالت محوری،بصیرت و دشمن شناسی امام خمینی ( ره ) را در رفتار ارزشمند مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) می بینیم .

همچنین   فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم به نماینده ولی فقیه در استان با تسلیت 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره ) و قیام 15 خرداد به فعالیت های قرآنی مجموعه انتظامی استان زنجان اشاره کرد و گفت : در سطح مجموعه انتظامی استان و شهرستان های تابعه محافل انس با قرآن کریم در تمامی ایام طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

سردار  علی آزادی فعالیت های قرآنی مجموعه انتظامی استان را خیلی خوب ارزیابی کرد و بیان داشت : در مدت 28 سال رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی کشتی انقلاب را سکانداری کرده و آن را به ساحل امن رسانده اند که امیدواریم ایشان  این انقلاب به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل نمایند.

فرمانده انتظامی استان زنجان به استمرار و اهمیت ماموریت های نیروی انتظامی اشاره و خاطر نشان کرد : پس از اتمام طرح نوروزی مقدمات برگزاری انتخابات امن در دستور کار قرار گرفت که به حمدا... با تلاش تمامی کارکنان هیچ اقدام ضد امنیتی را در انتخابات شاهد نبودیم و انتخابات در امنیت کامل برگزار شد . که جا دارد از تلاش های تک تک کارکنان تقدیر و تشکر نمایم .

سردار آزادی تاکید کرد با تلاش های صورت گرفته و همکاری عقیدتی سیاسی این نیرو برنامه های معنوی جهت ارتقاء دینی اسلامی اجرا و گام های خوبی برداشته شده است .

سرهنگ«علی آزادی» فرمانده انتظامی استان زنجان ارتقا درجه یافت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سرهنگ«علی آزادی»فرمانده انتظامی استان زنجان ارتقا درجه یافت.

غلامرضا امیدی افزود: سرهنگ«علی آزادی» به درجه سرتیپ دومی نائل شد و درجه ایشان توسط سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعطاء گردید. 

وی اظهار کرد: دربخشی از متن حکم ارتقا درجه سرتیپ دومی فرماندهی انتظامی استان زنجان که به امضا سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران رسیده، نوشته شده است: خدمت در راه تحقق آرمان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران، افتخاری بزرگ برای خدمتگزاران حافظ امنیت در نیروی انتظامی و پسندیده درگاه خداوند منان است. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در این حکم خطاب به فرمانده انتظامی استان زنجان آمده است: بردار ارجمند سردار سرتیپ دوم ‘علی آزادی’، مفتخر شدن جنابعالی به درجه سرتیپ دومی که به پاس احراز شایستگی ها در اجرای اوامر مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ‘مدضله العالی’ و انجام ماموریتهای محوله تحقق یافت موجب افتخار و شادمانی است و امیدوارم با تلاش و همت مضاعف در سایه توجهات حضرت امام عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در ادامه خدمت، همواره موفق و موید باشید.