اراک- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: شرایط و بستر برای رونق بازار فروش محصولات و دستاوردهای تولیدکنندگان به ویژه کارآفرینان مددجوی کمیته امداد فراهم شود.

عزیز فیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: بایستی با همکاری دستگاه های اجرایی ملی و بانک های استان مرکزی شرایط مناسبی برای ارایه تسهیلات به کارآفرینان مددجوی کمیته امداد در راستای افزایش تولید و اشتغال همسو با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امسال ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: برپایی این نمایشگاه در آستانه میلاد پر برکت امام حسن مجتبی (ع) و بازدید از غرفه ها و توضیحاتی که توسط کارآفرینان مددجوی کمیته امداد استان مرکزی ارایه شد، نشان دهنده این است که کمیته امداد در راستای حمایت از کار آفرینان و ایجاد اشتغال و افزایش تولید به ویژه در روستاها طی دو سال اخیر گام های موثری برداشته است .

فیلی ادامه داد: همچنین این نهاد مردمی اهداف خوبی در حوزه ایجاد اشتغال و خودکفا کردن مددجویان تحت پوشش در سال جاری در برنامه های خود دارد که امیدواریم بستر مطلوبی برای تحقق این برنامه ها فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه نشان دهنده حرکت خوب و سازنده ای است در راستای حمایت از تولید و اشتغال در استان مرکزی و روستاهایی که قابلیت و توانمندی در حوزه اشتغال و تولید دارند.

فیلی تصریح کرد: قطعا رونق بازار فروش محصولات این کارآفرینان کمک شایانی به توانمند شدن هر چه سریعتر آنان و همچنین گسترش مجموعه آنها به منظور افزایش فرصت های شغلی دارد و ما هم وظیفه داریم بازار فروش دستاوردهای این عزیزان را در استان مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد خدمت رسان و یاور همیشگی محرومان بوده و خدمات این نهاد با ارزش و ماندگار است، اضافه کرد: در استان مرکزی بیش از ۲۰۰ روستای توانمند با ظرفیت مطلوب برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های مختلف شناسایی شده که با پرداخت تسهیلات و پیگیری و تلاش می توان در آنها اشتغال ایجاد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد با برنامه ریزی درست شرایط ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده های تحت حمایت را فراهم کرده، بیان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط شرایط مناسب تری برای توسعه اشتغال و خودکفایی به ویژه برای اقشار محروم فراهم می شود.