زنجان- رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: ویژه برنامه های شب‌های قدر در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

جواد غم پرور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به‌مدت سه شب حسینیه اعظم زنجان میزبان  شب‌های قدر خواهد بود و تلاوت قرآن و دعای جوشن کبیر، مداحی و عزاداری از جمله برنامه‌های ویژه شب‌های قدر خواهد بود.

وی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نماز جماعت، جزءخوانی قرآن هر روز راس ساعت ۱۸، برگزاری جلسه تفسیر قرآن با عنوان تدبر در قرآن به همراه مسابقه و شب‌ها جلسه سخنرانی برگزار می شود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: ششمین سال است که مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود و هر روز بیش از دو هزار نفر در این مراسم حضور دارند. و در برگزاری این برنامه بیش از ۵۰ خادم همکاری لازم را دارند.

وی افزود: حسینیه اعظم زنجان  بیش از سه هزار و ۵۰۰ خادم دارد که بر این تعداد در ماه محرم کارت شناسایی صادر می‌شود.

غم پرور تاکید کرد: سال به سال استقبال از جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان بیشتر و بهتر می شود. 

وی گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و قرآن برای هدایت انسان‌ها در ماه مبارک رمضان نازل‌شده و تلاوت آن فضیلت بسیار زیادی دارد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: ماه رمضان به‌عنوان بهار قرآن یادشده است بنابراین باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم و حسینیه اعظم زنجان در طول سال برنامه های فرهنگی و قرآنی خوبی را اجرا می کند و مردم هم استقبال بسیار خوبی از این برنامه ها دارند.