قم - ویژه برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان اعلام شد.

مدیر اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س) در گفتگو با خبرنگار مهر، به برنامه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شب نوزدهم با شب چهارشنبه همزمان است، در ابتدا دعای توسل قرائت می‌شود و سپس دعای ابوحمزه با اجرای حجت الاسلام شمس برگزار می‌شود.

مهدی کلانترزاده ادامه داد: حاج حسن شالباف دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کند و سپس حجت الاسلام میرباقری مراسم سخنرانی و احیاء را برگزار خواهد کرد.

وی بیان کرد: شب بیست و یکم هم با بیان احکام توسط حجت الاسلام وحیدپور همراه است و سپس دعای کمیل توسط جواد برزگر قرائت می‌شود.

مدیر اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه (س) ادامه داد: در این شب دعای جوشن کبیر توسط حاج عباس حیدرزاده قرائت می‌شود و مراسم سخنرانی و احیاء هم با حضور حجت الاسلام رفیعی برگزار خواهد شد.

وی همچنین به مراسم شب بیست و سوم اشاره و بیان کرد: در این شب دعای ابوحمزه با قرائت حجت الاسلام ضیایی برگزار می‌شود و قرائت دعای جوشن کبیر هم با اجرای سید علی حسینی‌نژاد همراه است.

کلانترزاده ادامه داد: مراسم سخنرانی و احیاء شب بیست و سوم ماه رمضان هم با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.