رئیس جمعیت هلال احمر با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از تلاش‌های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر قدردانی ویژه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از تلاش‌های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر قدردانی ویژه کرد که پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر بدین شرح است:

پروردگار متعال را شاکرم که امت مسلمان ایران را همچون همیشه مشمول توفیق روزه‌داری در رمضان‌المبارک امسال قرار داد و اینک پس از حضوری عاشقانه در میهمانی خدا، ان شاء الله همه ما مشمول برکات این ماه عزیز قرار گرفته باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی روزه‌ها و عبادت‌های برادران و خواهران مومن و استجابت دعاهای لیالی قدر، عید سعید فطر را به عموم مسلمانان جهان بخصوص مردم شریف ایران تهنیت گفته و بهروزی آنان را ظل توجهات باریتعالی مسئلت می نمایم. 

به همین مناسبت شایسته است قدردانی ویژه خویش را از تلاش‌های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران عزیز جمعیت هلال احمر که با جسم روزه‌دار، از هیچ کوششی در راه خدمت به هموطنان و آسیب دیدگان در سراسر کشور؛ دریغ نداشتند اعلام نمایم.