شادگان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: همزمان با آغاز تعطیلات تابستان، ۴۱پایگاه اوقات فراغت در سطح شهرستان شادگان و مناطق تابع برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان وجوان تشکیل شد.

سعید جنامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب اظهارکرد: در سال جاری بیش از ۴۱ عنوان دوره آموزشی در ۳۴ کانون فرهنگی و هنری، دو انجمن و پنج موسسه قرآنی همزمان با آغاز تعطیلات تابستان اجرا می شود.

وی در خصوص هدف از برگزاری کلاسهای مختلف اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان درکانونهای مساجد و در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: کلاسهای مختلف به منظور محتوی بخشیدن به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، زمینه سازی به منظور بروز و رشد استعداد ها، تقویت روحیه اجتماعی از طریق کار جمعی و همکاری در زمینه های مختلف کار و پژوهشی و ورزشی و پرورش نیروهای توانمند و بالقوه برگزار می‌شود.

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان با بیان اینکه۴۱ پایگاه اوقات فراغت همزمان با شروع تابستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و درکانون‌ های مساجد این شهرستان برپا شده است، گفت: هدف از برگزاری برنامه‌ های اوقات فراغت، غنی‌ سازی اوقات فراغت جوانان و ارائه آموزش ‌های مفید و موثر برای آنها است.

وی بیان کرد: این اداره در موضوعات مختلف قرآنی، هنری و فرهنگی با بهره‌گیری از بازوهای توانمند کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات، و هنرمندان رشته‌های برنامه‌های متنوعی را برای استفاده کلیه همشهریان در سطح شهرستان شادگان اجرا می‌کند.

جنامی در پایان با اشاره به ارائه آموزش های فرهنگی و هنری در ۴۱ پایگاه فعال این شهرستان گفت: این پایگاه ها برای پرکردن اوقات فراغت جوانان آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان هستند.