دوفصلنامه علمی ترویجی «علوم تربیتی از دیدگاه اسلام» برای دریافت مقالات علمی از پژوهشگران و دانش‌پژوهان، اقدام به انتشار فراخوان مقاله برای این نشریه کرده است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، دوفصلنامه علمی ترویجی «علوم تربیتی از دیدگاه اسلام» به منظور انعکاس دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی در مباحث تعلیم و تربیت اسلامی و زمینه‏‌سازی تبادل نظر و تضارب آرای متفکران و محققان، اقدام به انتشار فراخوان مقاله برای این نشریه نموده است.

هدف اصلی این دوفصلنامه، انتشار پژوهش‏‌های مسأله‏‌محور در گستره علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی و برنامه‏‏‌ریزی درسی، روان‏شناسی تربیتی و مشاوره) با رویکرد اسلامی برای ایجاد بستر تولید علم و نظریه‏‌پردازی مبتنی بر آموزه‏‌های اسلام است.

دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام دارای درجه علمی ترویجی است و مقالات این دوفصلنامه در پایگاه‏‌های استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مرکز منطقه‏‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه مجلات تخصصی نورمگز نمایه می‏‌شود.

نویسندگان می توانند پس از ثبت نام، مقاله خود را براساس دستورالعمل تنظیم مقاله از طریق سامانه دو فصل‌نامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام در اینجا بارگزاری کنند.