نمایشگاه نقاشی، مجسمه و عکس جمعه ۱۶ تیر در گالری سیحون ۲ و سیحون ۱ و نمایشگاه آثار حجمی تورج احمدی از مواد بازیافتی ۱۴ تیر در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  نمایشگاه نقاشی، مجسمه و عکس در گالری سیحون ۲ و سیحون ۱ در روز جمعه ۱۶ تیرما ه از ساعت ۴ الی ۸ افتتاح خواهد شد.  

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون محمد هادی فدوی، منوچهر نیازی، عبدی اسبقی، مریم کوهستانی، آذر شیخ بها الدین زاده، سولماز توحید لو، علیرضاپویا، مریم رحیمی نمین، بهروز زیندشتی،  افشین باقری، نادر افشاری،  محمد رضا صیاد دریا بخش، عالمه باقریان، آرش نظری، المیرا سلامت، مجید صابری نژاد، مامک حجازی، مهدی دشتی، نازنین بخشنده، نیوشا نیوژپور، رایکا میلانیان، سحر اشرفی، سپیده امام نژاد، زیبا پشنگ، لیلی عامری، نعیمه کاظمی و شاپری بهزادی به نمایش در می آید و نمایشگاه تا ۴ مرداد به کار خود ادامه می دهد.    

گالری سیحون ۱ در خیابان وزرا، کوچه چهارم پلاک ۱۱ و گالری سیحون ۲ در خیابان مقدس اردبیلی،  خیابان پسیان، کوچه سینایی پلاک ۲۴ واقع است.

«حج و عشق در گالری مهر فرهنگسرای انقلاب

نمایشگاه «حجم و عشق» ۵۰ اثر حجمی تورج احمدی را در بر می گیرد که از ظروف پلاستیکی موجود در زباله های شهری ساخته شده است و در اندازه های مختلف به نمایش در می آید.

حجم های ساخته شده این مجموعه در طول ۳ سال کار مداوم به ثمر رسیده است. این احجام با اثرگیری از طبیعت مانند تکثیر سلولی و گیاهان، علم فیزیک مانند اتم ها، کیهان شناسی مانند ستارگان و کهکشان ها، هندسه مانند احجام افلاطونی و اقلیدسی، معماری مانند فرم، ساختمان، اتصالات و ایستایی و هنر مانند رنگ، بافت و شکل بوجود آمده اند.

افتتاحیه این نمایشگاه روز چهارشنبه ۱۴ تیر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی برپا است. نگارخانه مهر تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۹میزبان علاقمندان به هنر است.  

علاقمندان می توانند به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی از این نمایشگاه بازدید کنند.