اصفهان-نخستین بازیگر رزمی سینمای کودک و نوجوان کشور گفت: از کودکی عاشق فیلمهای جکی چان بودم و به همین دلیل ورزش را از پنج سالگی با ژیمناستیک و تکواندو شروع کردم.

به گزارش خبرنگار  مهر، امیرکیان عبدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست نقد و بررسی فیلم قهرمانان کوچک از سری برنامه های سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اظهار داشت: من یازده سال دارم و در ده سالگی در اولین فیلم کمدی رزمی ایران بازی کردم.

وی درباره تجربه خود برای بازی  در فیلم سینمایی قهرمانان کوچک گفت: از کودکی عاشق فیلمهای جکی جان بودم و به خاطر اینکه بتوانم همانند جکی چان شوم ورزش را از پنج سالگی با ژیمناستیک و تکواندو شروع کردم .

نخستین بازیگر رزمی سینمای کودک و نوجوان کشور با ابراز خوشحالی از ارائه هنرخود به عنوان یک رزمی کار ایرانی در فیلم قهرمانان کوچک گفت : افتخار می کنم که در این فیلم با یوسف کرمی قهرمان تکواندو جهان کار کردم و باعث شدیم بسیاری از کودکان هم سن من با دیدن این فیلم تشویق شوند و ورزش را به صورت جدی دنبال کنند.

وی با ابراز امیدواری برای رونق بیشتر سینمای اکشن ایران با ساخت  فیلمهای اکشن از این دست و تشویق بچه ها به سمت ورزش  از همه بچه ها خواست فیلم قهرمانان کوچک را در زمان اکران ببینند.

معضل فیلمنامه سینمای ما را رنج می دهد

در ادامه مجری طرح این فیلم با اعلام این که فیلم قهرمانان کوچک کاملا با هزینه شخصی تولید شده است و هیچ حمایت دولتی در بر نداشته است گفت: یکی از مشکلات اصلی فیلم‌های ایرانی و به ویژه ژانر کودک و نوجوان فقدان فیلم نامه استاندارد است و معضل فیلمنامه سینمای ما را رنج می دهد.