کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمان و ایجاد ۱۴۰ زمین فوتبال چمن مصنوعی با تمامی تجهیزات در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست مشترک صبح امروز با سلطانیفر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کمک مجلس شورای اسلامی در زمینه افزایش بودجه وزارت ورزش اظهار کرد: همانطور که کمک به مجلس با هماهنگی وزیر انجام شده به همان اندازه نیز مسوولیت وزیر هم نسبت به گذشته سنگین تر شده و انتظار داریم تحولات مهمی طبق برنامه ششم در حوزه ورزش اتفاق بیافتد که خوشبختانه این تحولات بزرگ در ورزش کشور شروع شده است.

 نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به وسعت فعالیت‌های ورزشی در استان کرمان تصریح کرد: طبق صحبت های انجام شده با وزیر ورزش و جوانان در این جلسه مقرر شد ظرف امسال و سال آینده پروژه های تامین اعتبار مالی نیمه تمام استان به ویژه طرح هایی که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشتند به اتمام برسد.

پورابراهیمی افزود: طبق هماهنگی انجام شده و با دعوتی که از وزیر ورزش و جوانان انجام دادایم طی دو تا سه هفته آینده سلطانیفر به کرمان سفر خواهد کرد.

 وی افزود: در این سفر وزیر ضمن موافقت با افتتاح مراکز و خانه‌های ورزش در حداقل ۱۰۰ روستا، توسعه ورزش در سطح روستاهای کرمان را شاهد خواهیم بود.

 پورابراهیمی ادامه داد: در این جلسه توافق شد حداقل ۱۴۰ زمین فوتبال چمن مصنوعی با نورافکن و تمامی تجهیزات در مناطق مختلف شهری و روستایی در استان کرمان ایجاد شود و این زمین‌ها طی یک سال آینده قابل استفاده باشد که این موضوع نیز  به زودی با حضور وزیر ورزش در کرمان پیگیری خواهد شد.