ناتالیا وسلنیتسکایا وکیل روسی که در ژوئن سال ۲۰۱۶ با پسر ارشد ترامپ دیدار کرده بود اعلام کرده آماده است به آمریکا سفر کرده و درباره این دیدار در مجلس سنا شهادت بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «ناتالیا وسلنیتسکایا» وکیل روسی که دیدارش با دونالد ترامپ جونیور پسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ اخیرا برای رئیس جمهوری آمریکا دردسر ساز شده است، اعلام کرد آماده است درباره دیدارش با پسر دونالد ترامپ در مجلس سنای آمریکا شهادت بدهد.

بر اساس این خبر وسلنیتسکایا به رسانه ها گفته: در سایه وضعیت دیوانه وار جمعی فعلی فقط در چارچوب قانون و از طریق وکلا یا از راه شهادت در سنا حاضرم توضیحاتی ارائه بدهم اگر امنیت من تضمین شود حاضرم که به آمریکا سفر کنم اما مهمترین مسأله امنیت من، خانواده و فرزندانم است.

دونالد ترامپ جونیور به همراه جرد کوشنر همسر ایوانکا و داماد ترامپ، پل مانافورت رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ، رینات آخمتشین لابی گر، راب گلدستون روزنامه نگار و ایک کاوِلادز بازرگان آمریکایی هشت نفری بودند که در ژوئن ۲۰۱۶ با وکیل روس که گفته شده بود با دولت روسیه هم ارتباط داشته دیدار کرده بودند.

پسر ارشد ترامپ هم اعتراف کرده بود که این وکیل ادعا می کرد در مورد «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری دارای اطلاعات حساسی دارد به همین دلیل در دیدار با او حضور پیدا کرده است.