کرمان - بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از کشف هفت قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی ادوات جنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ایمان شهسواری در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان و مقابله با جرائم خشن طی دو عملیات صورت گرفته توسط ماموران پلیس اطلاعات در شهرستان کرمان و فهرج مقادیری سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

شهسواری ابراز داشت: در این دو عملیات یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد ۹ عدد فشنگ کلت، هفت قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد شش تیغه خشاب کلاشنیکف، یک عدد نارنجک دستی و یک قبضه سلاح شکاری طرح m۱۶ و یک تیغه خشاب شکاری و تعداد ۲۵۱ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این راستا چهار نفر متهم دستگیر شده اند، گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا و یک دستگاه خودرو  پراید متعلق به متهمان هم توقیف شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ضمن تشکر از اطلاعات استان کرمان و سایر عوامل اطلاعاتی و نظامی در امر برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان، تصریح کرد: با توجه به نقش پر رنگ و مخرب سلاح های غیر مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه از این طریق مقابله با این جرم مهم در دستور کار دستگاه قضایی استان و  پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.