اصفهان - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهرضا گفت: ۲۷۰ طرح صنعتی در شهرک صنعتی رازی در حال حاضر در حال اجرا است.

محمد ابراهیم خاتمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون ۲۷۰ طرح در شهرک صنعتی رازی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان و اشتغال زایی هشت هزار و ۱۸۵ نفر در حال اجرا است.

وی بیان داشت: این در حالی است که در کل شهرستان شهرضا نیز ۴۰۱ طرح با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۹۲ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۱۳ هزار و ۶۵ نفر را در دست اجرا داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهرضا خدمات زیر بنایی شهرک‌های صنعتی مصوب شهرستان را کامل دانست و افزود: شهرک صنعتی رازی، بزرگ‌ترین شهرک شیمیایی کشور با بیشترین آمار واگذاری از نظر تعداد و مساحت بوده و زیرساخت‌های آن کاملا تکمیل شده است.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی رازی، محور توسعه اقتصادی جنوب استان اصفهان و مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی به شمار می‌رود.

خاتمی اضافه کرد: این شهرک دارای پیشینه نساجی، ریسندگی، صنایع فلزی و شیمیایی بوده و بیشترین میزان جذب سرمایه گذاری و واگذاری در استان در سال گذشته در این شهرک انجام شده است.

وی گفت: در شهرستان شهرضا در حال حاضر سه شهرک صنعتی رازی، سپهرآباد و اسفرجان و یک ناحیه صنایع دستی فعال هستند که در شهرک صنعتی رازی ۲۵۰ واحد صنعتی مستقر است.