معاون توانمندسازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: جشنواره فرهنگی کارآفرینی و مهارت هفتم مرداد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان لطفی معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به نام گذاری ششم مرداد به عنوان روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت:  سازمان خدمات اجتماعی نیز برای این یک هفته برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی کارآفرینی و مهارت ادامه داد: این جشنواره در مجتمع تجاری برمیس و با حضور کارآفرینان برتر برگزار خواهد شد.

لطفی ادامه داد: این جشنواره به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب برای آشنایی با آخرین دستاوردهای کارآفرینان مراجعه کنند.

معاون توانمندسازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به مهمترین محورهای این همایش گفت: گسترش فرهنگ کار و مهارت آموزی، اهمیت مشاوره و هدایت آموزشی در ایجاد فرصت های شغلی از مهمترین محورهای همایش خواهد بود.

وی گفت: تیم مشاوره راه اندازی کسب و کارهای محلی در نمایشگاه برای راهنمایی و مشاوره شهروندان و علاقه مندان مستقر است تا ضمن راهنمایی به پاسخگویی سوالات تخصصی نیز بپردازند.

لطفی تاکید کرد: یکی دیگر از وظایف این مشاوران ایجاد زمینه های مناسب برای بروز خلاقیت های شهروندان در حوزه کارآفرینی خواهد بود.

معاون توانمند سازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، در خاتمه تصریح کرد: در محل برگزاری جشنواره شرایط ویژه ای برای کارآفرینان در نظر گرفته شده است که ضمن ایجاد شرایط برای فروش محصولاتشان، به افراد علاقمند آموزش رایگان صنایع دستی داده شود.