زنجان-فرماندار شهرستان طارم گفت: پروژه احداث راه ارتباطی ملاسرا – شفت – زنجان، نیازمند اختصاص اعتبار بسیار کلان در سطح ملی است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان؛ علی باقری در خصوص جلسه پیگیری احداث راه ارتباطی ملاسرا – شفت – زنجان، که با حضور نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و نماینده شفت و فومن در استانداری گیلان برگزار شده بود، اظهار داشت:

وی ادامه داد: پروژه احداث راه ارتباطی ملاسرا - شفت – زنجان، از پروژه های مصوب شده نیمه تمام دارای ردیف ملی بوده و برای تسریع در تکمیل و در دست اجرا عملیات اجرایی پروژه نیازمند تقویت منابع مالی است که امیدواریم با پیگیری نمایندگان دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شود.

باقری افزود: ایجاد راه های دسترسی محلی به مراتع ییلاقی دو شهرستان طارم و فومن در دستور کار قرار گرفته تا به صورت موقت مشکل دامدارانی که در این مسیرها تردد و مشغول فعالیت های اقتصادی و تولیدی هستند، مرتفع گردد.

فرماندار طارم ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه مذکور در استان زنجان از سه راهی سرخه دیزج به آب بر و در استان گیلان از ملاسرا به شفت آغاز شده است، اما به دلیل اینکه پروژه عملیات اجرایی بسیار سنگینی داشته و نیازمند اختصاص اعتبار بسیار کلانی است پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است.

باقری با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر به دلیل کمبود منابع مالی پیشرفت بسیار کمی داشته است گفت: نمایندگان مردم در دو استان زنجان و گیلان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و فرمانداران  طارم و شفت تاکنون پیگیری های زیادی برای رفع مشکلات اجرایی این پروژه داشتند.

فرماندار شهرستان طارم همچنین از برنامه ریزی یک بازدید با حضور اعضای حاضر در جلسه مذکور در محورهای منتهی به ییلاقات  طارم و فومن طی روز های آتی خبر داد.