آزمون حفظ اجزاء و مفاهیم قرآن کریم حافظان قرآن مجمع مرکز در کانون 14 معصوم (ع) مهد قرآن استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون حفظ اجزاء و مفاهیم قرآن کریم حافظان قرآن مجمع مرکز در کانون 14 معصوم (ع) مهد قرآن استان تهران برگزار شد.

به گفته زهرا نادری مسئول مجمع مرکز و مدیر کانون 14 معصوم (ع) در این آزمون 30 حافظ قرآن خواهر عضو مجمع مرکز مهد قرآن استان تهران از کانون های قرآن 14 معصوم(ع)، الجواد، مسجد شهدا و الزهرا (س) منطقه جنوب شرق تهران شرکت داشتند.

بنا بر این گزارش وی افزود خانمها طاهره کریمی و فاطمه مقاری داوری این آزمون قرآنی را برعهده داشتند که آموخته های قرآن آموزان را در حفظ اجزاء یک، سه، هفت و 15 جزء قرآن و کتاب مفاهیم دوره دوم را مورد ارزیابی قرار دادند که پس از موفقیت در آزمون کارت و گواهینامه قبولی با امضاء حجت الاسلام والمسلمین فومنی رئیس هیئت امناء و استاد شهریار پرهیزکار رئیس هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن به حافظان قرآن اهداء می شود.

این گزارش حاکسیت محل مجمع مرکز در دفتر مرکزی مؤسسه کشوری مهد قرآن میدان خراسان خ خراسان بعد از لرزاده جنب مسجد مرحوم آیت ا... فومنی واقع شده است. کلاس آموزش حفظ قرآن ویژه خواهران به صورت رایگان روزهای پنجشنبه از ساعت 18 تا 20 در کانون های قرآنی تشکیل می شود.

در این مجمع شایان ذکر است علاقمندان به آموزش حفظ و مفاهیم قرآن در تمامی مقاطع سنی می توانند برای ثبت نام و حضور در کانونهای مهد قرآن استان تهران به نشانی ثبت شده در سایت www.ayeh.ir مراجعه نمایند.