بوشهر - فرماندار شهرستان دیر گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد صبح جمعه در بازدیدی که به مناسبت هفته دولت از خانواده‌های شهید غلامعلی فاریابی و شهید قاسم دوراهکی و خانواده فرماندار فقید شهرستان دیر مرحوم حیدر دوراهکی در شهر دوراهک داشت، اظهار داشت: تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و باید مسئولین آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اعتماد با بیان اینکه شهدا پشتیبان معنوی ما در ارائه خدمات به مردم هستند، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان در تجدید پیمان با شهیدان افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی کنند و با تدبیر زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را فراهم آورند.

فرماندار دیر گفت: صبر و صلابت و بصیرت خانواده‌های شهدای والامقام بهترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است که شایسته تقدیر و سپاس است.

اعتماد افزود: ما مسئولین با عمل به وظیفه خود و دیدار با این خانواده شهدا اعلام می‌کنیم که به خون شهدا وفاداریم و آنچه در حال حاضر داریم مرهون خون پاک شهدا و فداکاری های جانبازان است.

فرماندار شهرستان دیر به همراه مسئولان شهرستان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر دوراهک با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، تجدید پیمانی دوباره بستند.