همدان - مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پردیس دانشگاه کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ظهر پنج شنبه به با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پردیس این دانشگاه کلنگ‌زنی شد.

حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان آموزش و پزشکی در این مراسم اظهار داشت: شکل کتابخانه‌های ما ممکن است مشابه گذشته باشد اما مخزن آن ویژگی‌های خاص خود را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اعتبار پیش‌بینی شده برای مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سیدجبیب الله موسوی بهار عنوان کرد: ایجاد این فضای علمی و پژوهشی جدید در این دانشگاه به رشد پژوهش و تولید علم در دانشگاه کمک می کند.

موسوی‌بهار گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی همدان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

وی افزود: مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی زیرمجموعه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان است و شامل کتابخانه دیجیتال، اداره های آموزش و توانمندسازی پژوهش، اداره علم سنجی، اداره تامین منابع علمی و تالارهای مطالعه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی از جمله مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان همدان بوده است.